Kadra pedagogiczna

Personel przedszkola to kadra pedagogiczna oraz pracownicy administracji i obsługi.

KATARZYNA MAMAJ – nauczyciel/wychowawca, wicedyrektor przedszkola

Absolwentka socjologii i podyplomowych studiów edukacji przedszkolnej Wszechnicy Polskiej w Warszawie. Od dziesięciu lat pracuje jako nauczyciel wychowania przedszkolnego. Stale poszerza swoją wiedzę i kwalifikacje poprzez kursy i szkolenia takie jak „Drama w przedszkolu”, „Trening koncentracji uwagi”, kurs diagnozy „KORP – Kom Logo” i „Snoezelen”.

„Kiedyś usłyszałam, że jeżeli robisz to co kochasz, to nie przepracujesz ani jednego dnia w swoim życiu – tak właśnie się czuję pracując z dziećmi. Uczestniczenie w czymś tak cudownym jak rozwój dziecka, jest wspaniałą przygodą. Uczę dzieci samodzielności w myśleniu i działaniu, zaradności społecznej, odporności emocjonalnej i wiary w siebie. Podczas zajęć edukacyjnych pielęgnuję dziecięcą ciekawość świata, tak żeby z czasem przemieniła się w pasję do nauki, bo wierzę, że odpowiednio pokierowane dziecko będzie czerpać radość i satysfakcję ze zdobywania nowej wiedzy i umiejętności.”

MARTYNA KOŚLA – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Akademii Pedagogiki Specjalnej. Aktualnie studentka studiów podyplomowych na kierunku logopedia, wykwalifikowany bajkoterapeuta dziecięcy. Uczestniczka wielu spotkań i warsztatów organizowanych przez PSPiA KLANZA. Prywatnie ciepła i miła osoba idąca przez życie z uśmiechem na ustach. Kochająca króliki, fanka dobrej książki, ładnych paznokci i makijażu.

„Praca z dziećmi jest dla mnie zarazem ogromnym wyzwaniem jak i przyjemnością. W pracy staram się podążać za dzieckiem, dając mu poczucie bezpieczeństwa, akceptacji oraz możliwość wszechstronnego rozwoju”.

ELŻBIETA SZCZYPIŃSKA – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka pedagogiki na Uniwersytecie Białostockim. Wykwalifikowany terapeuta zajęć TUS (trening umiejętności społecznych). Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym.  Prywatnie żona wspaniałego męża. Uwielbia długie spacery i spontaniczne wycieczki. W wolnych chwilach ucieka na malowniczą polską wieś, gdzie można w całkowitym zapomnieniu oddać się lekturze. 

„Podczas zajęć wykorzystuję tradycyjne i innowacyjne metody nauczania stymulujące wszechstronny rozwój moich podopiecznych. Moje zawodowe motto oddaje myśl Konfucjusza: „Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi a zapamiętam. Pozwól mi działać – a zrozumiem i rozwinę skrzydła”. 

DOMINIKA KRAKOWIAK- nauczyciel/wychowawca

Absolwentka zdrowia publicznego oraz podyplomowych studiów w zakresie wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej Wyższej Szkoły Nauk Społecznych w Warszawie. Posiada 6-letenie doświadczenie w pracy z dziećmi w Polsce i za granicą. W przedszkolu „Wyspa Przygód” pracuje trzeci rok szkolny. Interesuje się promocją zdrowego trybu życia.

„Praca z dziećmi daje mi satysfakcję z tego co robię, przez co każdy dzień spędzony z nimi jest dla mnie wyjątkowy. Staram się być kreatywna i twórcza, aby przedszkolaki z radością chciały pogłębiać swoją wiedzę i rozwijać swoje talenty. Dążę do zrozumienia dziecka, stwarzania mu warunków i odpowiednich bodźców, aby chciało być lepsze.”

JOANNA LIŚKIEWICZ – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka wychowania przedszkolnego z terapią pedagogiczną Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP w Warszawie. Posiada kwalifikacje do prowadzenia zajęć z gimnastyki korekcyjnej oraz 6 letnie doświadczenie w pracy w przedszkolu. Systematycznie podnosi kwalifikacje zawodowe poprzez udział w dodatkowych formach doskonalenia, kursach i warsztatach. W życiu prywatnym dumna mama 15 miesięcznego Oskarka.

„W pracy  najważniejsze jest dla mnie dziecko i jego potrzeby, zainteresowania, zdolności i możliwości. Jestem ciepłą, wyrozumiałą, odpowiedzialną i uśmiechniętą osobą”

ALEKSANDRA SIECZKOWSKA – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i przedszkolnej Uniwersytetu Warszawskiego, certyfikowany arteterapeuta dziecięcy. Z pedagogiką przedszkolną związana od 2016 roku. W „Wyspie Przygód” pracuje trzeci rok szkolny, wcześniej zdobywała doświadczenie w pracy w placówce niepublicznej. Interesuje się fotografią i podróżami.

„Kocham to, że będąc nauczycielem  nie tylko nauczam dzieci lecz również uczę się od nich – każdego dnia odkrywam coś  nowego, zaskakującego.. Dzięki temu mogę stale się rozwijać nie gubiąc przy tym odrobiny dziecięcej beztroski.”

ŻANETA SKOLIMOWSKA – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, aktualnie studentka wczesnego nauczania języka angielskiego na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada 5 letnie doświadczenie w pracy z przedszkolakami. Uśmiechem zaraża wszystkich dookoła. Ciepła i troskliwa. Szybko zjednuje sobie podopiecznych.

„W swojej pracy za cel stawiam sobie wszechstronne poznanie indywidualnych potrzeb dzieci oraz zapewnienie im poczucia bezpieczeństwa i zaufania.” 

ADRIANNA SZCZEPAŃSKA – nauczyciel/wychowawca

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Stale rozwija swoją wiedzę i umiejętności. Od lat interesuje się Japonią i tańcem, jej hobby to również sprawianie małych przyjemności bliskim. 

„W pracy wychowawcy staram się jak najlepiej przekazywać wiedzę dzieciom, dawać im możliwość rozwoju indywidualnego i społecznego. Częścią życia dzieci jest szaleństwo i wygłupy które uwielbiam. Razem z moimi podopiecznymi codziennie uczę się nowych rzeczy i odkrywam nieznany sposób patrzenia na świat”

KLAUDIA SORBIAN – nauczyciel języka angielskiego

Absolwentka edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z nauczaniem języka angielskiego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Systematycznie podnosi swoje kwalifikacje poprzez udział w kursach i szkoleniach. Szczera, otwarta i energiczna z dużym poczuciem humoru. Uwielbia sport i muzykę, którą wykorzystuje podczas kreatywnego prowadzenia zajęć z przedszkolakami.

„Nauczanie jest wielkim wyzwaniem dlatego w swojej pracy cenię między innymi indywidualne podejście do każdego dziecka. Poświęcanie mu czasu, uwagi oraz obdarowanie go miłością, by czuł się zawsze bezpiecznie. Ważna jest dla mnie również możliwość przekazywania zdobytej wiedzy tak młodemu pokoleniu. To dzieci są moją motywacją i siłą do dalszej pracy”

Komentowanie jest wyłączone.